Kino historyczne, łączące kryminał z dramatem i szczyptą romansu. Dla wielbicieli klasycznych filmowych rozwiązań i dobrej inscenizacji.
przeczytaj recenzję
James Wan to nie Taika Waititi, ale "Aquaman" to, obok "Wonder Woman", zdecydowanie najbardziej udana ekranizacja komiksów DC Extended Universe. Warner Bros. może sobie pogratulować: Jason Momoa jest stworzony do tej roli.
przeczytaj recenzję
Reżyser zachowuje rozmach, efekty specjalne i konieczną kroplę patosu, ale odchodzi od sztuczności przyświecającej produkcjom pokroju „Polowania na Czerwony Październik”.
przeczytaj recenzję
"Fahrenheit 11/9" to film, który można zrecenzować jednym zdaniem: Oto najnowszy dokument Michaela Moore'a. Artystyczne chwyty pozostają te same, zmienia się tylko temat.
przeczytaj recenzję
Ciekawy pomysł na świąteczną, nie-do-końca-romantyczną komedię z gorzkawym posmakiem. Jednak niesztampowe pomysły nie zostają w pełni zrealizowane, a ironiczny dystans zalał lukier.
przeczytaj recenzję
„Sofia” to absolutnie wyjątkowy debiut. Dowód nie tylko wielkiej wrażliwości i warsztatowej sprawności, ale także pełnego, zniuansowanego spojrzenia na świat.
przeczytaj recenzję
Pomijając ciekawe animowane wstawki, „Dlaczego jesteśmy kreatywni” to raczej przeciętny formalnie dokument z „gadającymi głowami” - tylko te głowy bywają ciekawsze, niż zazwyczaj.
przeczytaj recenzję
Steve McQueen ("Głód") nakręcił film bliski ideału. "Wdowy" to dynamiczny, zaskakujący i świetny aktorsko film gangsterski, niepozbawiony charakterystycznego dla reżysera socjopolitycznego zacięcia.
przeczytaj recenzję